User Settings

  • Background
  • Fade speed
  • Music
  • Text size
Choose a backgound theme.
Choose the speed the daily prayer fades between stages.
Choose music to play during the daily prayer.
Choose the size of the text for your daily prayer.

Pregària diària - 2022-08-05

Presència de Déu

Senyor, ajuda'm a restar obert a la teva presència. Omple els meus pensaments i els meus sentiments de la teva Pau.

 

Llibertat

És possible que en aquests moments hi hagi alguna cosa que no em deixa ser plenament lliure. Hi penso, però no la poso com a excusa de res: la força del seu Esperit pot més que totes les cadenes. Demano confiar-hi.

Consciència

En presència del Déu que m'estima, miro honestament els sentiments que m'han envaït les darreres hores. Les llums, les foscors... Miro de veure-hi en tot la seva petjada.

Paraula de Déu

Mateu 16,24-28

Jesús va dir als seus deixebles:
- Si algú vol venir amb mi, que es negui a ell mateix, que prengui la seva creu i que em segueixi. Qui vulgui salvar la seva vida, la perdrà, però el qui la perdi per mi, la trobarà. Què en trauria l'home de guanyar tot el món si perdia la vida? Què no donaria l'home a canvi de la seva vida? Perquè el Fill de l'home ha de venir amb els seus àngels en la glòria del seu Pare, i llavors pagarà a cadascú segons les seves obres. Us asseguro que alguns dels qui són aquí no moriran sense haver vist el Fill de l'home venint en el seu Regne.

 

Alguns pensaments sobre el passatge d'avui

Active
Default
  • El record i la memòria de Santa Clara ens mostra el gran valor de l’agraïment. Va ser una dona profundament agraïda, agraïda a Sant Francesc i als seus companys i més endavant agraïda a les seves germanes religioses. Agraïda per la simplicitat i la transparència de la crida, agraïda per la seva capacitat d’expressió i de comprensió dels altres, agraïda per la valoració del seguiment de Jesús en pobresa... Perquè va estimar tant la pobresa i va viure tan coherent amb ella va anar creant al seu voltant aquella plenitud i aquella riquesa espiritual que la feia propera, germana, inspiradora, amb un toc d’elegància espiritual i també la valoració dels escrits ben fets. La celebració de Santa Clara d’Assis, ens és una invitació a deixar-nos d’històries per a centrar-nos en el seguiment senzill, humil i amorós de Jesús de Natzaret. Francesc i Clara són una nota preciosa i melòdica d’anar esdevenint deixebles de la profunditat i la simpatia del nostre Mestre.
  • Jesús Renau sj

Conversa

Diàleg amb Jesús, que m'ensenya cada dia qui és el Pare. Li obro confiadament el cor.

Conclusió

Glòria al Pare i al Fill i a l'Esperit Sant,
com era en un principi, ara i sempre,
pels segles dels segles.

Amén

Per qualsevol suggeriment no dubtis en fer-nos-el arribar

Més Espai Sagrat

Pregant

Reflectint

Aquest lloc de pregària està preparat per la Companyia de Jesús