User Settings

  • Background
  • Fade speed
  • Music
  • Text size
Choose a backgound theme.
Choose the speed the daily prayer fades between stages.
Choose music to play during the daily prayer.
Choose the size of the text for your daily prayer.

Pregària diària - 2023-05-25

Presència de Déu

No és una presència purament externa. La seva presència m'ha acompanyat sempre, tot i que no sempre n'he sigut plenament conscient. M'aturo ara amb adoració i respecte, per escoltar la seva paraula

Llibertat

Molt sovint, massa sovint, la meva llibertat es veu condicionada per les pors i les expectatives sobre allò que "hauria de ser". La inèrcia i la rutina em lliguen i em veig incapacitat per a una autèntica llibertat. Demano al Senyor la llibertat profunda que em faci reconèixer i explorar les moltes possibilitats que m'ofereix

Consciència

Prenc consciència de les darreres hores o dels darrers dies viscuts. Recordo aquells bons moments en què m'he sentit ple i feliç. Però també d'aquells en què ha aparegut l'ombra de la tristesa. És la meva vida, i n'estic agraït.

Paraula de Déu

Joan 17,20-26

Jesús alçà els ulls al cel i pregà dient:
Pare sant, no prego només per ells, sinó també pels qui creuran en mi gràcies a la seva paraula. Que tots siguin u, com tu, Pare, estàs en mi i jo en tu. Que també ells estiguin en nosaltres, perquè el món cregui que tu m'has enviat. Jo els he donat la glòria que tu m'has donat, perquè siguin u com nosaltres som u. Que jo estigui en ells i tu en mi, perquè siguin plenament u. Així el món reconeixerà que tu m'has enviat i que els has estimat a ells com m'has estimat a mi. Pare, vull que els qui m'has confiat estiguin amb mi allà on jo estic i vegin la meva glòria, la glòria que m'has donat perquè m'estimaves des d'abans de crear el món. Pare bo, el món no t'ha conegut, però jo t'he conegut, i ells han reconegut que tu m'has enviat. Jo els he fet conèixer el teu nom, i els el faré conèixer més encara, perquè l'amor amb què m'has estimat estigui en ells, i jo també hi estigui.

Alguns pensaments sobre el passatge d'avui

Active
Default
  • Jesús prega per mi. I per cadascú de nosaltres. I pel nostre viure comunitari. Mai no ho oblidem!!
  • Jesús ens convida a viure amb sentit i responsabilitat. En justícia i fraternitat. Units a Ell i units entre nosaltres. Unitat. Ens hem cregut massa que cadascú pot viure “en el seu món”. I, de món, només en tenim un. I tot el que fem, té conseqüències en els altres. Propers i llunyans.
  • Jesús prega per la comunitat cristiana. I aquesta comunitat serà creïble –testimonial !!– si viu en unitat.
  • Josep Miquel Esteban sj

Conversa

Acompanyo Jesús un tros de camí. Li obro el cor parlant-li de tots els sentiments que he tingut durant la pregària. Allà on he trobat consol i allà on he trobat dificultat

Conclusió

Glòria al Pare i al Fill i a l'Esperit Sant,
com era en un principi, ara i sempre,
pels segles dels segles.

Amén

Per qualsevol suggeriment no dubtis en fer-nos-el arribar

Més Espai Sagrat

Pregant

Reflectint

Aquest lloc de pregària està preparat per la Companyia de Jesús